0-800-339-515 (бесплатно) (067) 406 81 08 (050) 410 29 08 Замовити дзвінок
0
Корзина 0 грн.
Ваш кошик порожній
Официальный импорт с 2005 г.
Более 70 дилеров по Украине
Собственный сервисный центр
Выставочный зал 150 м2
УкрУкр
kosmetologia.com.ua

Реклама салону краси: 3 ключові чинники

  • 15 січня 2019 13:09:00
  • Відгуки: 0
  • Переглядів: 4153
Яка реклама салону краси дійсно працює?
 
Не є таємницею, що реклама, сьогодні, один з найпотужніших і дієвих методів щодо залучення клієнтів в салон краси. Але, чи буде ефективним конкретно ваша рекламна пропозиція нікому не відомо на 100%.
 
Важливо розуміти, якщо ви придумуєте рекламну пропозицію, орієнтуючись тільки на свій відмінний смак і естетичне сприйняття, ви легко можете помилитися і не отримати бажаного результату від вашої реклами. Навіть якщо врахуєте думку співробітників, майстрів салону, ваша реклама буде занадто солодкою і зрозумілою тільки вашому вузькому колу.
 
Щоб реклама "зловила" вашого клієнта і привела його у ваш салон, необхідно формувати рекламне посилання з урахуванням трьох ключових факторів, які впливають на прийняття рішення про покупку. Кожен фактор, при цьому, відповідає конкретній аудиторії.
 
Для клієнтів салону економ сегмента ключовим є фактор ціни. Клієнти для яких понад усе ціна, завжди будуть вибирати найбільш доступний для них варіант. В даному випадку спрацює реклама знижок і акцій.
 
Для клієнтів салону бізнес сегмента ключовим є фактор часу. Такі клієнти дуже цінують, коли салон озвучує чіткий час процедури або коли за один візит можна отримати одразу кілька процедур одночасно, їм важливо планувати і контролювати час. В даному випадку ефективною буде реклама відкриття передноворічнього запису на послуги вже в вересні. Також актуальною буде реклама послуг "2-в-1", наприклад, стрижка і корекція брів, макіяж і укладання або манікюр і педикюр.
 
Для клієнтів преміум сегменту ключовим є фактор статусу. Клієнти, які готові платити за особливий підхід до них. Тут важливо виділяти індивідуальний підхід до клієнта, підкреслювати тим самим їх важливість. Частина "дорогих" клієнтів, наприклад зірки шоу-бізнесу оцінять рекламу салону закритого типу, де ніхто не зможе порушити їх конфіденційність. Інші оцінять рекламу послуг "все включено", коли клієнта всюди і завжди супроводжує адміністратор і буквально миттєво вирішує всі потреби клієнта. Це аудиторія, яка не підлаштовується під ваші пропозиції, вони люблять коли ви і ваші послуги підлаштовуються під них.
 
 
Залишити відгук ↓
 
Ще ніхто не залишив відгуків до запису.