0-800-339-515 (бесплатно) (067) 406 81 08 (050) 410 29 08 Замовити дзвінок
0
Корзина 0 грн.
Ваш кошик порожній
Официальный импорт с 2005 г.
Более 70 дилеров по Украине
Собственный сервисный центр
Выставочный зал 150 м2
УкрУкр
kosmetologia.com.ua

Професія косметолог: чого хоче жінка

  • 22 червня 2021 14:14:35
  • Олеся Мандебура-Нога,
  • Відгуки: 0
  • Переглядів: 203

99.7% українок віком 18–45 років категорично стверджують, що турбота про себе для сучасної жінки життєво необхідна, і насамперед – для комфортного самовідчуття.

82% українок віком 18–45 у визначення «турбота про себе» на перше місце за значимістю ставлять візит до косметолога. Так званий «базовий догляд» – перукарня, манікюр тощо – важливіший для 72% опитаних жінок. Далі за списку розташувалися заняття спортом, відвідування тренінгів і курсів з особистісного зростання.

Такі дані 2019 року представила міжнародна компанія «4Service Ukraine» у рамках соціологічного дослідження «Індекс жіночого щастя». Нових конкретних соціологічних досліджень з цієї теми не вдалося знайти, а класичне визначення «індекс щастя» та філософське «жіноче щастя» незначним чином можна застосувати до косметології, хоча з цих тем соціології та досліджень – море.

Візит до косметолога: зрозуміти клієнта

Одне з суттєвих недоліків української сфери послуг, зокрема косметології – відсутність професійних наукових соціологічних досліджень. Деякі компанії проводять власні опитування своїх клієнтів, щоб зрозуміти тенденції, прояснити ряд питань, простежити у загальних рисах вітчизняний ринок тощо.

І лише краплинки цих досліджень публікуються у засобах масової інформації. І то – у вигляді певних узагальнених цифр і висновків. Але, все ж таки, певні дані для аналізу й припущень є.

Так, у мережі розміщені приватні дані, що лише 20% клієнтів споживачів косметологічних послуг отримують задоволення від візиту до косметолога. Для інших це – вимушена необхідність. Без карти дослідження, загального переліку питань, опису цільової аудиторії складно приймати ці цифри беззастережно на віру і щодо будь-якої ситуації.

До того ж, реально існує величезна різниця – психологічна, енергетична й атмосферна – між візитом у салон краси і до приватного косметолога. Можна сміливо припустити: приватний бізнес просто не вижив би з такою процентною кількістю задоволених клієнток, у ньому ситуація інша. Особливо, якщо знаєш із середини, як віддаються своїй роботі косметологи-одинаки, як цінують якість своєї роботи і бережуть свою репутацію, як люблять свою роботу і своїх клієнток.

Вони дають жінкам не лише догляд. Хочемо ми цього чи не хочемо, але професія косметолога за замовчуванням робить фахівців сфери краси «трішечки психологами». Зрозуміти клієнтку як жінку, відчути її втому і приховане бажання відпочити від буднів – означає дати їй те, в чому вона не хоче признаватися навіть самій собі.

Візит до косметолога: догляд за собою як відпочинок

Як часто ми, косметологи, чуємо це тихе зітхання, коли жінка нарешті опускається на косметологічну кушетку? Відключити всі телефони чи поставити їх у беззвучний режим, режим «у літаку» чи ще як – звична практика для відвідувачок приватного косметолога.

І справа не лише у тому, що різкий звук якогось рінгтону, що раптово прозвучить у затишній тиші, відволіче спеціаліста від процесу творення краси. Він як рахував у голові кількість проходів по одній масажній лінії під час вакуумного масажу, скажімо, так і буде рахувати. Як фіксував м’язи під час етапу ліфтингу в мікрострумовій терапії – так і буде фіксувати.

Цей звук відволіче насамперед саму клієнтку. Вирве її зі світу розслаблення і відпочинку, поверне до світу реальних турбот. А вони є у всіх. Візит до косметолога на процедури й догляд за собою – це можливість «на законних підставах», умовно кажучи, втекти від своїх проблем. Це півтори, а ще краще – дві, години, подаровані собі. Тому що заслужила.

Можливо, тому такими результативними й виходять процедури у тих косметологів, які створюють своїм клієнткам такі можливості. Психосоматика – явище і факт, з яким немає сенсу навіть спробувати «посперечатися».

Косметологія – це колосальна за потужністю чиста творча жіноча енергія, це повернення до життя і в буквальному сенсі слова відродження наших клієнток. Саме отримані розслаблення й відпочинок на тлі результативності самої процедури дадуть повне задоволення від візиту до косметолога. Згадаймо 99.7% на початку статті…

***

Чого хоче жінка? Відпустіть її до гарного косметолога!

  • Посты автора
  • Биография
author
Олеся Мандебура-Нога,

Дипломований косметолог: "У своїй косметологічній практиці я дотримуюсь 5 основних правил: 1. Не нашкодити. Адже клієнти довіряють нам найдорожче – своє обличчя. 2. Дати більше, ніж очікує клієнт. 3. Сучасний косметолог – також і психолог. Потреба у відпочинку – той прихований чинник, який часто є глибинною основою візиту. 4. Постійне навчання. Сучасна індустрія краси – це потужні лабораторії, в яких працюють найкращі хіміки, біохіміки, біологи, технологи, фізики. Відстежувати новітні тенденції, багато вчитися, постійно займатися професійним самовдосконаленням – обов’язкові складові успішної роботи. 5. Любити свою професію."

 
 
Залишити відгук ↓
 
Ще ніхто не залишив відгуків до запису.