0-800-339-515 (бесплатно) (067) 406 81 08 (050) 410 29 08 Замовити дзвінок
0
Корзина 0 грн.
Ваш кошик порожній
Официальный импорт с 2005 г.
Более 70 дилеров по Украине
Собственный сервисный центр
Выставочный зал 150 м2
УкрУкр
kosmetologia.com.ua

Професія косметолог: освіта і самоосвіта

  • 14 січня 2021 22:38:22
  • Відгуки: 0
  • Переглядів: 697

Косметолог – одна з найкрасивіших професій у суспільстві. І не лише найкрасивіших, але й найбільш запитаних. Отримати диплом косметолога зовсім не складно – кількість пропозицій з освіти у цій ніші, здається, перевищує попит. Різноманітні авторські курси й програми, курси при коледжах та медуніверситетах, навчання в розстрочку, зі знижками та акціями, базове й просунуте тощо – були би гроші, час і бажання.


 

Косметологія: самоосвіта – наше все

Сьогодні ця освіта підвладна й доступна усім – і наявність медичної освіти не має значення. Косметик-естетист – новий напрям, що відповідає духу і вимогам часу. Поле його компетенції – все, окрім ін’єкцій, медичної та хірургічної косметології. Догляди, антивікові програми, масажі, чистки, апаратна косметологія – є де розвернутися.

Курси косметолога – це лише початок, перший етап навчання. Специфіка курсів передбачає подання лише базових мінімальних знань та навиків – особливо якщо немає медичної освіти. А далі – все в руках новоспеченого спеціаліста. Адже отримати диплом просто – а от стати професійним косметологом набагато складніше. За своєю суттю, диплом косметика-естетиста – це всього лише легітимізація наступного професійного навчання та освіти. Шматочок пластику, що дає право на подальшу самоосвіту – і саме вона, накладаючись і лягаючи на отриману мінімальну базу, сприяє отриманню таких потрібних з практичного погляду навиків, знань і розуміння нюансів і специфіки своєї роботи.

Сьогодні на українському ринку краси існує окремий напрям з освіти – для фахівців з дипломом косметолога. І тут уже вибір значно більший – окрім закладів та авторських центрів, існує багато навчальних центрів, організованих офіційними представництвами українських та зарубіжних косметологічних брендів, виробників професійної продукції.

Всі ці заклади пропонують різноманітні програми з навчання та освіти – курси зі знижками, тематичні вузькопрофільні заняття та кілька днів, одноденні семінари та майстер-класи тощо. Більшість варіантів – платні на різних умовах, де одна з найпоширеніших – депозит на закупівлю продукції конкретного бренду. Але є і безкоштовні. У цьому неосяжному космосі непросто визначитися. Мабуть, оптимальний варіант – почати з кількох безкоштовних. З тієї простої причини, що бути всеосяжним фахівцем, який володіє однаково сильними знаннями в будь-якій сфері косметології, досить складно. І навряд чи є сенс витрачати кошти на навчання тому, чим займатися не плануєш чи не маєш права.

Косметолог: знайти себе

Через певний проміжок часу, доволі незначний, і з певним досвідом роботи приходить розуміння найулюбленіших для роботи напрямів. А також – визначається коло проблем, з якими, навпаки, мати справу в роботі не хочеться. Хтось із косметологів йде у напрям релаксу і СПА методик, хтось починає займатися переважно апаратною косметологію, а комусь до душі найкраще підвладні масажі – ліфтингові, лімфодренажні тощо. Хтось розуміє, що працювати з акне, навіть допустимої для косметика-естетиста I–II стадії, він не буде – цим має займатися фахівець з відповідною медичною освітою – лікар дерматолог. Інший косметолог обирає лише обличчя, а його сокурсник – тіло. І так далі.

Один з найкомфортніших для подальшого навчання варіантів – навчальні центри від косметологічних брендів. Не наводячи жодних рекламних прикладів, окреслимо 4 основні причини, котрі, скажімо, для автора цієї статті стали визначальними при виборі:

  • 1-а причина: косметологія – це наука, що працює на стику багатьох наукових напрямів. Біологія, хімія, фізика, біохімія та біотехнології – вона поєднує в собі останні наукові клінічні випробування і напрацювання з усіх цих напрямів. Кожна торгова марка має свою нішу, свою філософію та місію (за їх визначенням), і використання у своїх засобах останніх новітніх розробок, власних і світових – це насправді питання майбутнього і подальшого існування конкретного бренду.
  • 2-а причина: пряма зацікавленість таких брендів у кваліфікованих і грамотних тренерах і спікерах. І часто ці тренери отримують сильне навчання у зарубіжних фахівців, будучи, за суттю, представниками конкретної європейської косметологічної школи в Україні – італійської, іспанської, ізраїльської тощо.
  • 3-я причина: різноманіття протоколів процедур. Багато сучасних професійних косметологічних засобів багатофункціональні – а це, своєю чергою, дозволяє суттєво урізноманітнити перелік послуг. І заодно – зробити їх цікавішими, аніж у конкурентів, а також – вийти на авторський рівень певних процедур.
  • 4-а причина: максимальна інформативність за максимально стислий проміжок часу, мобільність і доступність, чітка оперативна комунікація, високий рівень компетентності, комфортність і належний сервіс.
 

 

Шукати себе у світі косметології непросто, але вкрай пізнавально, цікаво та перспективно. Безперервне навчання і самонавчання, освіта і самоосвіта – головні складники професіоналізму у будь-якій галузі, і особливо – у галузі косметології, яка як ніяка інша пов’язана з людським фактором.

Отриманих знань ніколи не буває багато – наука й медицина розвиваються дуже швидкими темпами, на зміну одним засобам приходять інші. І сучасні клієнти теж – просунуті й грамотні, вимогливі й начитані. Постійне навчання – саме це, без перебільшення, є гарантією високого рівня професійності косметолога, його успішної роботи, а значить – і стабільного впевненого майбутнього.

 
 
Залишити відгук ↓
 
Ще ніхто не залишив відгуків до запису.