
Сьогодні ми розповімо вам, як можна збільшити середній чек клієнта.
Маркетологи і бізнес-аналітики в сфері б'юті-бізнесу рекомендують впровадити в звичну діяльність салону або окремого майстра систему крос-продажів. Це така технологія роботи з клієнтом салону краси, яка передбачає продаж додаткових і супутніх продуктів (послуг або товарів) до вже замовленого продукту.
На практиці крос-продаж виглядає так:
Клієнтка прийшла на процедуру до косметолога.
В процесі надання послуги майстер, який надає послугу, проводить для клієнтки компетентну консультацію по догляду за шкірою в домашніх умовах і пропонує на розгляд клієнтки 2-3 варіанти косметичних засобів. До кінця процедури, клієнтка приймає остаточне рішення і купує рекомендовані засоби у косметолога (або не купує, тут головне пам'ятати, що крос-продажі не повинні бути відверто нав'язливими - ваша головна задача - залишити приємне враження у клієнта після візиту!)
Інший приклад:
Клієнтка подзвонила в салон, щоб записатися на процедуру манікюру.
Адміністратор здійснила запис, а також запропонувала клієнтці візит до косметолога, наприклад, спробувати апаратний масаж обличчя і тонізуючу маску. Якщо клієнт охоче погодився, адміністратор повинен уточнити, чи бажає клієнт дізнатися вартість процедур і при необхідності озвучити ціни.
Щоб забезпечити позитивний підсумок крос-продажів, продумайте заздалегідь комбінації "послуга-послуга", "послуга-товар". А також на самому початку впровадження нової технології продумайте варіанти "друга послуга дешевше" або "товар зі знижкою після послуги".