0-800-339-515 (бесплатно) (067) 406 81 08 (050) 410 29 08 Замовити дзвінок
0
Корзина 0 грн.
Ваш кошик порожній
Официальный импорт с 2005 г.
Более 70 дилеров по Украине
Собственный сервисный центр
Выставочный зал 150 м2
УкрУкр
kosmetologia.com.ua

Крос-продажу: Лайфхак для б'юті-бізнесу

  • 15 січня 2019 12:33:06
  • Відгуки: 0
  • Переглядів: 1084
Відкриваємо рубрику "Лайфхак для б'юті-бізнесу". Це ідеї, досвід, рішення, які спрямовані на залучення нових клієнтів, утримання постійних і збільшення прибутку салону або окремого майстра.
 
Сьогодні ми розповімо вам, як можна збільшити середній чек клієнта.
 
Маркетологи і бізнес-аналітики в сфері б'юті-бізнесу рекомендують впровадити в звичну діяльність салону або окремого майстра систему крос-продажів. Це така технологія роботи з клієнтом салону краси, яка передбачає продаж додаткових і супутніх продуктів (послуг або товарів) до вже замовленого продукту.
 
На практиці крос-продаж виглядає так:
 
Клієнтка прийшла на процедуру до косметолога.
 
В процесі надання послуги майстер, який надає послугу, проводить для клієнтки компетентну консультацію по догляду за шкірою в домашніх умовах і пропонує на розгляд клієнтки 2-3 варіанти косметичних засобів. До кінця процедури, клієнтка приймає остаточне рішення і купує рекомендовані засоби у косметолога (або не купує, тут головне пам'ятати, що крос-продажі не повинні бути відверто нав'язливими - ваша головна задача - залишити приємне враження у клієнта після візиту!)
 
Інший приклад:
 
Клієнтка подзвонила в салон, щоб записатися на процедуру манікюру.
 
Адміністратор здійснила запис, а також запропонувала клієнтці візит до косметолога, наприклад, спробувати апаратний масаж обличчя і тонізуючу маску. Якщо клієнт охоче погодився, адміністратор повинен уточнити, чи бажає клієнт дізнатися вартість процедур і при необхідності озвучити ціни.
 
Щоб забезпечити позитивний підсумок крос-продажів, продумайте заздалегідь комбінації "послуга-послуга", "послуга-товар". А також на самому початку впровадження нової технології продумайте варіанти "друга послуга дешевше" або "товар зі знижкою після послуги".
 
 
Залишити відгук ↓
 
Ще ніхто не залишив відгуків до запису.