Б’юті-бізнес – галузь, що вимагає більшої продуманості, ніж центр керування космічними польотами. Умовно кабінет косметолога можна розділити на 3 зони: робочу, для клієнтів, санітарний куточок. Саме вони формують загальне враження про рівень оснащення косметологічного кабінету, сприйняття клієнтами кімнати як приміщення справжніх професіоналів у галузі краси.
Робоча зона: косметологічне обладнання та меблі

Територія майстра – святая святих у будь-якому салоні. Це місце, де творять красу – і саме туди кидають свої перші погляди зацікавлені відвідувачі. Де працює косметолог, як виглядає обладнання і чи є воно взагалі в цьому кабінеті, на якій кушетці доведеться пролежати не одну годину на косметологічних процедурах – питання, які проносяться в голові у клієнтів за долі секунди. Перефразовуючи відому фразу, можна сказати так: у кабінету ніколи не буде другого шансу справити перше враження. Якщо клієнт йде – він вже до цього кабінету і до цього косметолога не вернеться.
Обладнання робочої території косметологічного кабінету при першому погляді має викликати зацікавленість, формувати повагу і довіру до косметолога, викликати бажання записатися на перший пробний прийом. А ці емоції формують професійні маркери, які спрацьовують як сигнальні маячки, символізуючи про головне – рівень професіоналізму та надійності.
Робоча зона в кабінеті косметолога це:
- Косметологічна кушетка
- Професійне обладнання: тріада комбайн + візок + лампа-лупа
- Стілець майстра косметолога
- Зручні невеликі шафи, відкриті полички
Купуючи косметологічне обладнання при приміщення, логічно основні покупки здійснювати одразу – щоб пришвидшити початок роботи косметолога. З економічної точки зору такий підхід має свою перевагу: якщо компанія-продавець розробила і впровадила власну програму лояльності, це дозволить зекономити на загальній вартості обладнання і меблів 3–15%.
Територія клієнтів: все під контролем
Навіть чітке планування розкладу косметологічних візитів не завжди гарантує дотримання пунктуальності – людський фактор часто вносить свої корективи. Трапляються ситуації, коли косметолог змушений просити наступного відвідувача почекати – і це зручніше робити на маленькому комфортному диванчику. Класична схема – розмістити біля нього низенький столик з журналами, але сьогодні це вже втрачає свою актуальність: з більшою вірогідністю клієнт втупиться у свій мобільний телефон, аніж візьме до рук журнал. Але може бути виняток: каталоги косметологічної продукції, косметики і космецевтики, професійного обладнання.
Важливий фактор з погляду бізнесу – огляд кабінету косметолога з клієнтської території. За 10–20 хвилин очікування ретельному вивченню будуть піддані вітрини зі зразками продукції, господарський куточок – і наявність на ньому обладнання для дезінфекції та стерилізації косметологічних інструментів, загальний дизайн приміщення, дипломи з навчальних семінарів та майстер-класів і власне косметолог, який закінчує роботу за ширмою.
Цікавий факт: відповідно до соціологічних досліджень, наявність у кабінеті лікарських аксесуарів, обладнання і дипломів сприяє формуванню більшого рівня довіри з боку клієнтів. Але складно відшукати більшою мірою знеособлений простір, аніж кабінет лікаря. Кабінет косметолога має бути функціональним і затишним – адже жінки туди приходять і задля відпочинку також.