Сучасна косметологія розвивається надшвидкими темпами. На допомогу справжнім чарівникам краси свої пропозиції, знання, наукові розробки та інновації в галузі догляду за собою пропонує наука – особливо фізика. Апаратна косметологія – справжній прорив у найкрасивішій сфері життя людства, вона вважається найперспективнішим напрямом розвитку сучасної медицини.
Її можливості практично безмежні, а окремі апаратні методи можуть цілком успішно замінити виснажливі тренування і фізичні вправи. Особливою актуальна така альтернатива, якщо з тих чи інших причин відвідування спортзалу не рекомендується.
Звісно, ви навряд чи зберете в своєму салоні красі всі можливі і наявні на даний момент косметологічні апарати – але у цьому й немає потреби. Тим більше, що світові виробники випускають багатофункціональні апарати різних модифікацій і комплектації, а професійні менеджери-консультанти допоможуть вам зробити потрібний вибір, який повною мірою відповідатиме вимогам вашої цільової аудиторії.
Один з головних чинників досягнення стабільного статусу справжнього професіонала – постійне самовдосконалення і розвиток. Мало просто мати в салоні найсучасніше обладнання, воно повинно працювати – і на вас, і на ваших клієнтів. Крім того, купівля високоякісного професійного обладнання – це ваші кошти, і вони мають окупитися. Це також ваш новий досвід, нові знання, нові можливості. І – вдячні клієнти, яким ви запропонуєте нові високоефективні процедури.
Сучасна косметологія вже давно подолала той рубіж, коли найбільш популярними були елементарні процедури – ручна чи механічна чистка обличчя та його пілінг, послуги майстра манікюру чи педикюру тощо. Сучасний косметологічний заклад швидше нагадує кабінет лікаря.
Цікавий факт: як свідчать останні опитування клієнтів косметологічних кабінетів, велике значення для них має «лікарська» атрибутика салону – білий халат майстра, обов’язкова наявність стерилізаторів, чистота і порядок на робочому столі, і – наявність сертифікатів, які свідчать про постійне підвищення косметологом своєї кваліфікації.
Сучасний клієнт – вимогливий, освічений і вибірковий щодо потенційних процедур, інформований щодо їх ефективності й результативності, переваг і недоліків, плюсів і мінусів, і, особливо – показань і протипоказань. Для спілкування і загалом роботи з таким клієнтом майстер косметолог має постійно підвищувати свою кваліфікацію, адже його репутація – фактично найважливіший і найголовніший ресурс.
І в цьому контексті оптимальний спосіб для підтримки своєї репутації і її зростання – участь у спеціалізованих майстер класах.
Обираючи майстер клас, зверніть увагу на такі моменти:
- Організатор: вибирайте тих організаторів, які мають у цій сфері високу репутацію і тривалий напрацьований досвід.
- Організація роботи семінару: поцікавтесь облаштуванням навчальних місць, якістю освітлення, комфортністю умов навчання.
- Лектор: переконайтесь, що анонсований доповідач – відомий спеціаліст, знаний майстер своєї справи.
- Місце проведення: в умовах мегаполісу цей пункт набуває окремого важливого значення. Вибір зручного і доступного місця проведення – турбота про учасників семінару та економія їх часу.
- Тема майстер класу: вона має бути чітко сформульована і присвячена вивченню конкретного питання.
- План навчального семінару: поцікавтесь, з яких блоків складається майстер клас; які питання будуть розглядатися в теоретичній частині, а які – в практичній; уточніть, чи передбачається самостійна робота на апараті під наглядом фахівця; впевніться, що передбачена наявність діалогового спілкування і окремого відведеного часу для відповідей на запитання.
- Обладнання: зверніть увагу, яка саме техніка буде використовуватись як експериментальний зразок. Оптимальний варіант – апарат, який ви вже придбали чи плануєте купити, або модифікований апарат від знайомого вам виробника.
- Підсумковий документ: поцікавтесь, чи планується видача іменних сертифікатів. Це ваше навчання, ваші кошти і, відповідно, у ваших інтересах отримати ще одне підтвердження ваших досягнень на шляху постійного самовдосконалення і розвитку.